Огляд новин служби «Водозбут» станом на 13.07.2023 р.
🇺🇦Доброго ранку!
👍Адміністрація КП «Чорноморськводоканал» нагадує, що відтепер кожному споживачу повідомляємо інформацію щодо повірки лічильника в рахунках на оплату!
Зверніть увагу на рахунки за червень місяць. Якщо строк використання лічильника у Вашій квартирі скінчився, про це є повідомлення у правому нижньому кутку рахунку. Завжди працюємо для наших споживачів 😉
📆 Сьогодні четвер. Як завжди, адміністрація нашого підприємства підготувала інформацію щодо новин служби "Водозбут" КП «Чорноморськводоканал». Ми працюємо кожен день для того, щоб у мешканців громади послуги з водопостачання та водовідведення надавалися безперебійно.
👨🔧Бригади АВР виконують заплановані та аварійні ремонтні роботи на комунальних мережах водопроводу (по можливості без відключення від водопостачання).
☎️ Фахівці абонентських відділів завжди по телефону надають консультацію та важливу інформацію для всіх споживачів.
🛑Продовжуються роботи в приватному секторі - контролери відділу №2 виявляють самовільні приєднання до комунального водопроводу та каналізації.
👩💼👨💼Юридичні особи (промвідділ служби "Водозбут") завжди готові допомогти кожному, хто цього потребує, та укласти договір реструктуризації боргу.
🔧👨🔧 За робочий тиждень проводиться підготовка до роботи по заміні, повірці, ремонту вузлів комерційного обліку (ВКО) в багатоповерхових будинках міста.
❗️❗️❗️З питань по нарахуванням за послуги розподілу в багатоповерхових будинках, та щодо укладання договорів на послуги та реструктуризації боргу, звертайтеся в години особистого прийому начальника служби "Водозбут" (адмінбудівля, каб. №201). Графік роботи:
⏰ понеділок-четвер з 9-00 до 12-00, з 14-00 до 17-00;
⏰ п'ятниця з 9-00 до 12-00, з 14-00 до 15-00.
З початку липня службою "Водозбут" виконані роботи:
✅ контролерами вручені приписи боржникам послуг (борг понад 800 грн) — 166 споживачам (з деякими спілкувалися особисто);
✅ видані рахунки на оплату - 26883 споживачам;
✅ знято контрольних показників лічильників води — у 905 абонентів;
✅ телефоном спілкувалися з 173 споживачами щодо сплати заборгованості (роз’яснення стосовно оплати, нарахувань, розподіл обсягів послуг в багатоповерхівках);
✅ телефонні дзвінки боржникам з проханням сплатити за спожиті послуги - 295 споживачам;
✅ уклали договори на послуги - 35 споживачів;
✅ уклали договори реструктуризації боргу з 1 споживачем;
✅ вручені попередження споживачам про повірку/заміну лічильників води, термін використання яких вже понад 4 роки- 162 споживачам;
✅ знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки – у 88 абонентів. Повторно опломбовано - 109 лічильників;
✅ прийнято на абонентський облік - 5 лічильників;
✅ по особистим зверненням надані роз’яснення - 173 споживачам щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку) та ін.
✅ з 2017 року встановлено Антимагніт - 2680;
🌈 Шановні споживачі, ми щомісяця розраховуємо на ваші оплати, бо вони є єдиним джерелом надходження коштів КП «Чорноморськводоканал»
💙💛Дякуємо! Разом до перемоги!💛💙
Підписатися ⬇️
✅ Телеграм : https://t.me/chornomorskvodokanal
✅ Фейсбук : https://www.facebook.com/profile.php?id=100057377031367