Щотижневий звіт фахівців служби «Водозбут»
☁️Доброго ранку, споживачі КП «Чорноморськводоканал» !
📌Адміністрація нашого підприємства нагадує, що з питань по нарахуванням за послуги розподілу в багатоповерхових будинках, та щодо укладання договорів на послуги та реструктуризації боргу, можете звертатися в години особистого прийому начальника служби «ВОДОЗБУТ» (адміністративна будівля КП «Чорноморськводоканал», 2 поверх, каб.№201).
Графік роботи:
⏰понеділок-четвер з 8:00 до 12:00, з 13:00 до 17:00;
⏰п'ятниця з 8:00 до 12:00, з 13:00 до 16:00
😉Дуже сподіваємось, що в цьому місяці ваші оплати по рахункам надійдуть своєчасно та в повному обсязі!
📲Фахівці абонентських відділів завжди по телефону надають консультацію та важливу інформацію споживачам. Сьогодні зранку вони надали звіт про виконані роботи з початку січня.
📎видані рахунки на оплату - 26898 споживачам;
📎знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки – у 56 абонентів. Повторно опломбовано - 69 лічильників;
📎знято контрольних показників лічильників води — у 1987 абонентів;
📎 з 2017 року встановлено Антимагніт - 2658;
📎 уклали договори на послуги - 22 споживача;
📎вручені попередження споживачам про повірку/заміну лічильників води, термін використання яких вже понад 4 роки - 440 споживачам;
📎 телефоном спілкувалися з 550 споживачами щодо сплати заборгованості (роз’яснення стосовно оплати, нарахувань, розподіл обсягів послуг в багатоповерхівках);
📎по особистим зверненням надані роз’яснення - 179 споживачам щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку) та ін.;
📎контролерами вручені приписи боржникам послуг (борг понад 800 грн) — 204 споживачам (з деякими спілкувалися особисто);
📎 1 справу надано в юридичний відділ;
📎 укладено 1 договір реструктуризації боргу.
🇺🇦Дякуємо всім споживачам, які своєчасно та в повному обсязі сплатили комунальні послуги за грудень місяць. Кожен з вас - це велика підтримка нашого підприємства у військовий час!