До уваги споживачів КП «Чорноморськводоканал»

❗️Адміністрація КП «ЧВК» нагадує, якщо в оселі останнім часом ніхто не проживав, абонент (у якого немає лічильника), має право звернутися до служби «Водозбут» із заявою, справкою про місце реєстрації та наданням офіційного документу, який підтверджує той факт, що послугами не користувались.

✅довідка про стаціонарне лікування протягом довгого періоду;

✅ксерокопія закордонного паспорту, де вказані дати виізду та повернення в Україну;

✅довідка про проживання в іншій оселі, тощо.

❗️Перерахунок фахівці служби «Водозбут» можуть зробити тільки за останні (попередні) 6 місяців!

✅Надати документи можна у паперовій формі до адміністрації, або електронною поштою: [email protected]

❓Виникли питання? Ми готові детально надати на них відповіді!

☎️Для абонентів міського відділу тел. 050-490-49-90

☎️Для абонентів приватного відділу тел. 050-155-49-90

🙏🏻Двері нашого підприємства завжди відкриті для всіх споживачів! Дякуємо за своєчасні оплати та підтримку нашого підприємства в такі тяжкі для України часи !