Що робити споживачу послуг, коли термін експлуатації квартирного лічильника води закінчився?
Що робити споживачу послуг, коли термін експлуатації квартирного лічильника води закінчився?
Шановний споживач! У зв'язку з тим, що відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” від 22.06.2017 №2119-VIII та “Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг”, затвердженої наказом Мінрегіону від 22.11.2018 №315 розподіл обсягів холодної води між споживачами у будинку здійснюється відповідно до показників розподільних приладів обліку (квартирних лічильників) та комерційного вузла обліку (загальнобудинковий лічильник).
Міжповірочні інтервали засобів вимірювальної техніки затверджені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 № 1747 , зокрема:
- для квартирних лічильників води встановлено міжповірочний інтервал 4 роки.
Якщо у Вашого лічильника в поточному кварталі закінчується термін експлуатації, його необхідно вчасно повірити чи замінити на новий.
Тим споживачам, які вчасно не повірили(замінили на нові) квартирні лічильники КП “Чорноморськводоканал” буде вимушене здійснювати нарахування за послуги водопостачання без лічильника, тобто: різниця між обсягом будинкового лічильника води та сумарним обсягом розподільних лічильників буде розподілятися пропорційно кількості зареєстрованих у Вашій квартирі осіб (відповідно до “Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг”).
До відома! Прилад розподільного обліку води (квартирний лічильник) повинен відповідати “Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки”, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №163 від 24.02.2016.
Перш ніж зняти для заміни, чи повірки лічильник води Вам необхідно викликати представника Водоканалу для зняття пломби, за телефоном: (04868)5-03-15, 050-490-49-90.
Повірений або новий прилад обліку, який відповідатиме “Технічному регламенту” - буде прийнятий на облік абонентським відділом №1. Нарахування за спожиті послуги по квартирному лічильнику будуть здійснюватися з дня прийняття його на облік.
Адміністрація КП “Чорноморськводоканал”
Телефон абонентського відділу №1 (04868)5-03-15, 050-490-49-90