Закон України "Про житлово-комунальні послуги" вступає в дію з 01.05.2019 року

                 До відома споживачів комунальних послуг з централізованого

                                           водопостачання та водовідведення

            Споживачам комунальних послуг з централізованого водопостачання та водовідведення  з попередніх статей Комунального вісника вже відомо, що чинний Закон України “Про житлово-комунальні послуги” №2189-VIII від 09.11.2017 року (далі Закон) вводиться в дію з 1 травня 2019 року. Тому  виконавець комунальних послуг з водопостачання та водовідведення КП“Чорноморськводоканал”, керуючись частиною 1 статті 26 цього Закону, має право у разі несвоєчасної сплати платежів за використану воду нараховувати пеню в розмірі, встановленому у договорі, але не вище 0,01 % суми боргу за кожен день прострочення. Так для споживачів загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 % загальної суми боргу.

           Нагадуємо, що показання квартирних (індивідуальних) лічильників холодної води споживачу (абоненту) необхідно надавати у відділи Водозбуту, абонентський відділ № 1  - мешканці міста (багатоповерхові будинки), абонентський відділ № 2 — мешканці сіл (приватні будинки), у період з 25-28 число щомісяця. Для правильного і своєчасного формування платіжних документів (рахунків на сплату) для споживача важливо надавати показання  у встановленний строк та своєчасно вносити оплату — в термін до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим.

          Наприклад, за використану холодну воду та каналізацію у травні місяці абонент  надає показання у період з 25-28 травня, рахунок на сплату формують абонвідділи і надають абоненту до 10 червня, до 20 червня абонент вносить оплату за використану воду, за відсутності оплати послуги починається нарахування пені (тобто з 21 червня) у розмірі 0,01 %. Пеня не нараховується за умови заборгованності держави за надані населенню пільги та житлові субсидії або за наявності у споживача заборгованності з оплати праці, підтвердженої офіційним документом та наданої до абонвідділу.

          Іншим важливим аспектом, на який має звернути увагу споживач послуг  централізованого водопостачання та водовідведення, є той, що КП“Чорноморськводоканал” відповідно до частини 4 статті 26 Закону має право відключати споживачів  від водопостачання та водовідведення за несвоєчасну сплату послуги.

         Боржнику за спожиту, але не оплачену холодну воду та каналізацію за 30 днів буде надіслано попередження від виконавця послуг про обмеження (припинення) водопостачання. Таке попередження надсилається кожному неплатнику не раніше наступного робочого дня спливу граничного  строку оплати за послуги водопостачання та водовідведення. Граничний строк оплати визначено законодавством та договором про надання відповідної послуги.

         Під час відключення неплатника від послуги повинні бути присутні представник від “Водоканалу”, представник особи, яка здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (приватного будинку), управителя чи працівника об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.

        Водопостачання відновлюють в повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованності за фактично спожиті послуги водопостачання та водовідведення, чи з дати укладення угоди про рестуктуризацію заборгованності.

        Споживачі, які заборгували КП “Чорноморськводоканал” значні суми коштів за послуги, мають можливість погашати заборгованність при цьому не ускладнюючи  фінансове становище своїх сімей. На нашому підприємстві вже не перший рік діє практика укладання договорів рестуктуризації заборгованності. Вона прийнятна для обох  сторін - боржник може повертати кошти підприємству частинами, а КП “Чорноморськводоканал” отримує матеріальний ресурс для поліпшення своєї роботи. 

         КП “Чорноморськводоканал” йде назустріч кожному, хто готовий  повернути підприємству кошти, навіть якщо частинами. Цей крок дозволить вам зменшити свої боргові зобов'язання.

        Заборгованність громадян, які не уклали договір про рестуктуризацію заборгованності та не сплачують поточних платежів, стягується комунальним підприємством   за рішенням суду.

       За більш детальною інформацією можна звертатися до абонентських відділів:

абонентський відділ № 1 (міський ) — (04868)5-03-15, 050-490-49-90, проспект Миру, 41А, кабінет № 203;

абонентський відділ № 2 (сільський) — (04868)5-03-14, проспект Миру, 41А, кабінет № 205.

       Крім того Чорноморською міською радою було прийнято рішення №75 від 28.03.2019 року “Про затвердження Порядку надання адресної матеріальної допомоги на погашення заборгованності  з оплати житлово-комунальних послуг громадянам Чорноморської територіальної громади” з метою соціальної підтримки громадян, які знаходяться у важкому матеріальному стані в умовах стрімкого зростання цін та тарифів на житлово-комунальні послуги.

       Цей Порядок визначає механізм та умови  надання адресної матеріальної допомоги на погашення  заборгованності з оплати послуг з теплопостачання, водопостачання та водовідведення, газопостачання для індивідуального опалення. Отримати більш детальну інформацію та дізнатись хто має право на отримання вищеозначеної допомоги можна звернувшись до Управління соціальної політики, за адресою: м.Чорноморськ, вул.Хантадзе, 8-а.

Адміністрація 

КП “Чорноморськводоканал”