Сплатили за послуги, а кошти не зарахувались? Що робити?

Сплатили за послуги, а кошти не зарахувались? Що робити?

Інколи споживачі звертаються до нас з приводу того, що вони здійснили оплату за послуги водопостачання та водовідведення, а кошти “загубились” та не зарахувались на їх особовий рахунок.

Чому виникають такі проблеми?

  • Некоректне призначення платежу.
  • Неправильні реквізити одержувача: розрахунковий рахунок та код ЄДРПОУ.

Ознайомитись з правильними реквізитами для оплати за водопостачання та водовідведення можна за посиланням: https://cvk.od.ua/page/42 (сайт водоканалу), також реквізити вказані на всіх рахунках на сплату за послуги.
Якщо Ви помітили невідповідності між сплаченими та зарахованими коштами, одразу повідомте про це, зателефонувавши за номерами:

  • міський відділ (04868)5-03-15, 050-490-49-90
  • приватний відділ (04868) 5-03-14, 050-155-49-90
  • для юридичних осіб та підприємців            (04868)5-03-53, 050-188-49-90 
  • або написавши на електронну адресу:  [email protected],  для з’ясування причин некоректного зарахування коштів.

Не забудьте додати до звернення копію квитанції про сплату коштів, які не зарахувались на ваш особовий рахунок.

Важливо!
Відповідно до Правил надання послуг, затверджених постановою КМ України № 630 від 21.07.2005 р., термін внесення платежів — не пізніше ніж 20 числа місяця. Також важливо враховувати, що кошти можуть зараховуватись впродовж 5-7 робочих днів. 
Тож, для правильного зарахування коштів, сплачуйте рахунки коректно та вчасно.

КП “Чорноморськводоканал”