Як переоформити договір на послуги у разі зміни 🏘власника житла?

Як переоформити договір на послуги у разі зміни 🏘власника житла?

☝️Якщо в оселі змінився власник, то для переоформлення договору на 💧послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення необхідно надати наступні 📑документи до абонентського відділу КП “Чорноморськводоканал” (на паперових носіях або в електронному виді):

   📌 заява нового споживача на укладання 💧договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

   📌 копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру, Витяг про внесення реєстраційного запису до Спадкового реєстру);

   📌 копія паспорта (має містити 1 та 2-гу сторінки, а також сторінку, де зазначено місце реєстрації);

   📌 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру нового  власника (користувача) житла або його співвласників;

   📌 довідка про склад зареєстрованих (сім'ї) у житловому приміщені/будинку осіб (додаток №1), видану Відділом реєстрації обліку осіб виконавчого комітету Чорноморської міської ради (жителі міста) та сільськими адміністраціями;

   📌 власникам приватного будинку необхідно надати копію технічного паспорту  на об’єкт нерухомості (титульна сторінка і план земельної ділянки).

☝️З питання переоформлення документації споживач може звернутися за адресою підприємства: м.Чорноморськ, проспект Миру, 41-А, 2 поверх

   ✅ міський відділ, каб.№203, 
   ✅ приватний відділ, каб.№205,  
Отримати консультацію можна за номерами телефонів:
   ✅ міський відділ - (04868)5-03-15, 050-490-49-90 (також  вайбер);
   ✅ приватний відділ - (04868) 5-03-14, 050-155-49-90 (також вайбер).

Надати документи для оформлення можна на електронну адресу підприємства   ✅chornomorskvodokanal@gmail.com, ✅cvk2019@ukr.net.

Адміністрація КП “Чорноморськводоканал”