Як переоформити договір на послуги у разі зміни 🏘власника житла?
Як переоформити договір на послуги у разі зміни 🏘власника житла?
☝️Якщо в оселі змінився власник, то для переоформлення договору на 💧послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення необхідно надати наступні 📑документи до абонентського відділу КП “Чорноморськводоканал” (на паперових носіях або в електронному виді):
📌 заява нового споживача на укладання 💧договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;
📌 копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру, Витяг про внесення реєстраційного запису до Спадкового реєстру);
📌 копія паспорта (має містити 1 та 2-гу сторінки, а також сторінку, де зазначено місце реєстрації);
📌 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру нового власника (користувача) житла або його співвласників;
📌 довідка про склад зареєстрованих (сім'ї) у житловому приміщені/будинку осіб (додаток №1), видану Відділом реєстрації обліку осіб виконавчого комітету Чорноморської міської ради (жителі міста) та сільськими адміністраціями;
📌 власникам приватного будинку необхідно надати копію технічного паспорту на об’єкт нерухомості (титульна сторінка і план земельної ділянки).
☝️З питання переоформлення документації споживач може звернутися за адресою підприємства: м.Чорноморськ, проспект Миру, 41-А, 2 поверх
✅ міський відділ, каб.№203,
✅ приватний відділ, каб.№205,
Отримати консультацію можна за номерами телефонів:
✅ міський відділ - (04868)5-03-15, 050-490-49-90 (також вайбер);
✅ приватний відділ - (04868) 5-03-14, 050-155-49-90 (також вайбер).
Надати документи для оформлення можна на електронну адресу підприємства ✅[email protected], ✅[email protected].
Адміністрація КП “Чорноморськводоканал”