Шановні споживачі, встановлюйте розподільні лічильники для обліку холодної питної води.

🚰Встановлений в квартирі індивідуальний лічильник — мотивує раціонально використовувати воду та 🧰заощаджує Ваш сімейний бюджет. Ви, як абонент, сплатите за той обсяг води, який надійшов до вашого багатоквартирного будинку, а водоканал отримає кошти за надані послуги: 💧доочищення питної води спеціальними засобами, транспортування, утримання та експлуатація вуличної водопровідної мережі.

Відсутність розподільного лічильника — це питанячко, адже у Вас буде неконтрольоване водоспоживання, нераціональне використання питної води. Така собі хитрість.

👨‍🔧Фахівці водоканалу допоможуть всім споживачам з монтажем/демонтажем розподільних лічильників (за поданою заявою). А купуючи індивідуальний лічильник, пам’ятайте, що він повинен відповідати вимогам “Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки”. При монтажі/демонтажі розподільного лічильника фахівець безкоштовно його опломбує і розпломбує.

👪Все більше наших споживачів, з централізованого водопостачання, відгукнулися на прохання водоканалу, і на обов’язкову вимогу Закону “Про комерційний облік” - не гаяти часу та встановлювати індивідуальні (розподільні) лічильники холодної води тим, хто їх немає.

👩‍💼Ось небагато статистики станом на 01.07.2022р.: 

✅від початку року більше 61 споживача міського сектору вже встановили лічильники холодної води у квартирах. 18853 споживачі у багатоповерхових будинках - користуються лічильниками. Залишились без встановлених приладів - лише 1,28% споживачів від загальної кількості встановлених;

✅6183 споживачів приватних будинків користуються встановленими розподільними лічильниками. 101-у споживачу нарахування здійснюються згідно затверджених норм водоспоживання, в тому числі 63-м споживачам послуг здійснюються нарахування на поливну площу.

👪Шановні мешканці багатоквартирних та приватних будинків, якщо ви маєте можливість самостійно купуйте сертифіковані прилади (обов’язково) та встановлюйте, щоб сплачувати за фактично спожиті об’єми! Якщо виникли питання звертайтеся до абонентських відділів водоканалу👇:

👉міський відділ (04868)5-03-15, 050-490-49-90 (також у вайбер)

👉приватний відділ (04868) 5-03-14, 050-155-49-90 (також у вайбер)

👉промисловий відділ (04868) 5-03-53, 050-188-49-90 (також у вайбер)