Що робити при випадковому пошкодженні пломби лічильника на воду?
Що робити при випадковому пошкодженні пломби лічильника на воду?
До уваги споживачів послуг КП “Чорноморськводоканал”!
👨👩👧👧Надаємо інформацію споживачам послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення щодо убезпечення себе від можливих штрафних санкцій.
Якщо у вас сталася непередбачена обставина, і зрив або пошкодження пломби відбулися випадково, наприклад з вини домашньої тварини, при прибиранні, або ж під час ремонтних робіт?
Ви маєте право:
💧якомога скоріше звернутися в абонентський відділ №1 (міський), або відділ №2 (приватний) підприємства і повідомити про факт несанкціонованого зняття пломби або пошкодження лічильника, та написати заяву про факт та обставини пошкодження пломби;
💧подати заявку на повірку та повторне опломбування лічильника;
💧чекати працівника водоканалу, який задокументує останній показник(контрольна зйомка) засобу обліку води.
Після цього споживач зобов’язаний здійснити позачергову повірку засобу обліку води (коштом споживача) та подбати про його повторне пломбування. При повірці лічильника фахівці визначать наявність незаконного втручання в роботу вимірювального приладу, якщо таке було.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 №690 “Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення “ (зі змінами)
та Типового договору про про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для фізичних осіб зазначено:
Споживач зобов’язаний
Надавати інформацію по показанням розподільного (квартирного) лічильника щомісяця, обраним способом:
⚡за номером телефону;
⚡на електронну пошту підприємства;
⚡на сайті підприємства.
✅Повідомляти абонентський відділ водоканалу про недоліки в роботі лічильника протягом 5-ти робочих днів.
✅Допускати в своє житло представника водоканалу(за наявності службового посвідчення) при встановлені та заміні лічильника, перевірці показань, при ліквідації аварій.
✅Забезпечувати цілісність обладнання вузлів обліку послуги та не втручатися в їх роботу.
Отже, шановні споживачі послуг КП “Чорноморськводоканал”, якщо трапилося так, що випадково був пошкоджений розподільний лічильник води, чи пломбування, за обставин, що склалися випадково, прохання не зволікати та звернутися до абонентських відділів:
☝️№1, міський відділ (04868)5-03-15, 050-490-49-90
☝️№2, приватний відділ (04868)5-03-14, 050-155-49-90
e-mail: [email protected]