ОГЛЯД НОВИН станом на 25.11.2022р.

ОГЛЯД НОВИН станом на 25.11.2022р.

Вітаємо, друзі!

Водоканал м.Чорноморська забезпечує місто та прилеглі села громади цілодобовими послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, і ми робимо все можливе заради безперебійної роботи піідпримства. Бригади аварійно-відновлювальних робіт  працюють по змінам, як і фахівці дільниці водопровід, обслуговування каналізаційних мереж, дільниці очисних споруд (слюсарі, інженери, оператори), енергетики.

Графік роботи за адресою проспект Миру, 41-а (адмінбудівля):

☝️з понеділка по четвер від 8:00 до 17-00,

☝️п’ятниця з 8:00 до 15:00

☝️обідня перерва з 12:00 до 13:00,

☝️вихідні дні - субота та неділя.

👷‍Диспетчери водоканалу надають допомогу за номером: (04868) 6-10-29

Задля зручності споживачів діє 👩‍💼чат-бот в Телеграм: https://t.me/cvk_od_bot

👩‍💼На сайті підприємства: https://cvk.od.ua/можна читати новини, створити особистий кабінет, надавати щомісяця показники лічильників, робити оплати за послуги. Сторінка водоканалу уFacebookhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100057377031367-стрічка новин та оголошень.

Станом на 25.11.2022 року службою Водозбуту👷‍ виконані роботи, зокрема контролерами абонентських відділів вручені приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 321 споживачу (по можливості спілкувалися особисто);  знято контрольних показників лічильників води — 4461 абонент; за робочі дні листопада телефоном спілкувалися з 469 споживачами щодо сплати заборгованості (надавали роз’яснення стосовно оплати, розподілу обсягів послуг в багатоквартирних будинках, укладення договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами).

Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки - 45 абонентів. Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення — 48 споживачів. Видано довідок споживачам послуг для звернення за матеріальною допомогою в УСП м.Чорноморська — 20 споживачам. За робочий тиждень по особистим зверненням надані роз’яснення - 156 споживачам, відповідь на письмові звернення надана -174 споживачам, в тому числі був колективний запит від 153 споживачів щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку(з встановленим вузлом комерційного обліку) — відповіді надані всім споживачам особисто.

Настав час мешканцям надавати показання лічильників води до абонентських відділів в термін з 25 числа по кінець звітного місяця. І так як всі структури в місті і водоканал теж, залежимо від того чи будемо працювати зі світлом. Тому, прохання до споживачів: надсилати чи надавати особисто у відділи показання краще в світлу пору дня. 👨‍🔧Крім того продовжуємо працювати з юридичними особами щодо стовідсоткової своєчасної оплати заборгованості та контролюємо оплати.

Абонентські відділи водоканалу працюють протягом тижня, тож ви можете звертатися по вирішенню питань за телефонами та написати у viber:

💧кабінет 203, абонентський відділ №1 - міський, (04868)5-03-15, 050-490-49-90

💧кабінет 205, абонентський відділ №2 - сільський, (04868) 5-03-14, 050-155-49-90

💧кабінет 207, абонентський відділ №3 - промисловий, (04868) 5-03-53, 050-188-49-90

Або звертайтеся особисто за адресою водоканалу: 💧проспект Миру, 41-А.

Кожного дня страждає від обстрілів критична інфраструктура країни, але ми витримаємо, бо ми разом!

⚡Шановні споживачі послуг, будь ласка, звертайте увагу на сигнали повітряної тривоги та пам’ятайте: під час повітряної тривоги всі відвідувачі мають пройти у найближче безпечне укриття і перебувати там до того моменту, як повітряну тривогу буде відмінено (проспект Миру,30 — виставковий зал).

💖Після закінчення повітряної тривоги прийом абонентів продовжиться.

Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦