Огляд новин станом на 01.12.2022р. Завжди працюємо для вас!
ОГЛЯД НОВИН на 01.12.2022р.
Вітаємо, друзі!
Водоканал працює в сталому режимі, забезпечує мешканців Чорноморської громади цілодобово послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Бригади слюсарів аварійно-відновлювальних робіт працюють по змінам, як і фахівці дільниці водопровід, дільниці з обслуговування каналізаційних мереж, очисних споруд (слюсарі, інженери, оператори), енергетики.
Графік роботи за адресою проспект Миру, 41-а (адмінбудівля):
☝️з понеділка по четвер від 8:00 до 17-00,
☝️п’ятниця з 8:00 до 15:00
☝️обідня перерва з 12:00 до 13:00,
☝️вихідні дні - субота та неділя.
👷♀Диспетчери водоканалу надають допомогу за номером: (04868) 6-10-29
В терміни з 25.11.2022 по 01.12.2022 року споживачі послуг надавали показання лічильників води, скориставшись і встановленими поштовими скриньками (письмові нотатки) і чат-бот в Телеграмі: https://t.me/cvk_od_bot, сайтом підприємства: https://cvk.od.ua/, та надсилали вайбером. Хочемо запевнити наших споживачів, що звичайно через вимкнення електроенергії месенджери працювали з перебоями, однак станом на 01.12.2022 року вся інформація надійшла і опрацьовується абонентськими відділами.
Наразі існують проблеми зі світлом та інтернетом, тому можливі перебої з дзвінками. Якщо ви не можете додзвонитися – спробуйте ще раз пізніше.
Тож і надалі пропонуємо вам для зручності користуватися 👩💼чат-ботом в Телеграм: https://t.me/cvk_od_bot
👩💼Сайтом підприємства: https://cvk.od.ua/ - де є можливість читати новини, створити особистий кабінет, надавати щомісяця показники лічильників, робити оплати за послуги.
Сторінка водоканалу у Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100057377031367- стрічка новин та оголошень.
Станом на 01.12.2022 року службою Водозбуту👷♀ виконані роботи, зокрема контролерами абонентських відділів вручені приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 373 споживачам (з деякими спілкувалися особисто); знято контрольних показників лічильників води — 7529 абонентів; за робочі дні листопада телефоном спілкувалися з 481 споживачем щодо сплати заборгованості (надавали роз’яснення стосовно оплати, розподілу обсягів послуг в багатоквартирних будинках, укладення договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами).
Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки - 55 абонентів. Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення — 56 споживачів. Видано довідок споживачам послуг для звернення за матеріальною допомогою в УСП м.Чорноморська — 20 споживачам. За робочий місяць по особистим зверненням надані роз’яснення - 176 споживачам, надана відповідь на письмові звернення особисто 153 споживачам щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку).
Встановлена кількість антимагнітних стрічок -2580 од.
👨🔧Крім того продовжуємо працювати з юридичними особами щодо стовідсоткової своєчасної оплати заборгованості та контролюємо оплати.
👨👩👧👧Для того, щоб ми могли продовжувати роботу, нам необхідні кошти на купівлю матеріалів, пального, реагентів тощо. Шановні споживачі, єдиним джерелом надходження коштів є ваші оплати. Звертаємося до всім мешканців і дуже просимо робити оплати за спожиту воду, звичайно, по можливості, виходячи з фінансових можливостей ваших сімей.
Нагадуємо, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за водовідведення.
⚡Загроза обстрілів наших південних регіонів залишається, тому під час повітряної тривоги всі відвідувачі мають пройти у найближче безпечне укриття і перебувати там до того моменту, як повітряну тривогу буде відмінено (проспект Миру,30 — виставковий зал).
💖Після закінчення повітряної тривоги прийом абонентів продовжиться.
Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦