Огляд новин станом на 08.12.2022 року. Завжди працюємо для вас!
ОГЛЯД НОВИН на 08.12.2022р. 💙
Вітаємо, друзі!
Водоканал працює в сталому режимі, забезпечує мешканців Чорноморської громади цілодобово послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Бригади слюсарів аварійно-відновлювальних робіт працюють по змінам, як і фахівці дільниці водопровід, дільниці з обслуговування каналізаційних мереж, очисних споруд (слюсарі, інженери, оператори), енергетики.
Графік роботи за адресою проспект Миру, 41-а (адмінбудівля):
☝️з понеділка по четвер від 8:00 до 17-00,
☝️п’ятниця з 8:00 до 15:00
☝️обідня перерва з 12:00 до 13:00,
☝️вихідні дні - субота та неділя.
👷Диспетчери водоканалу надають допомогу за номером: (04868) 6-10-29
Задля зручності споживачів діє 👩💼чат-бот в Телеграм: https://t.me/cvk_od_bot
👩💼На сайті підприємства: https://cvk.od.ua/ можна читати новини, створити особистий кабінет, надавати щомісяця показники лічильників, робити оплати за послуги. Сторінка водоканалу у Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100057377031367- стрічка новин та оголошень.
В терміни з 01.12.2022 по 08.12.2022 рокуслужбою Водозбуту 👷виконані роботи, зокрема контролерами абонентських відділів вручені приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 45 споживачам (з деякими спілкувалися особисто); знято контрольних показників лічильників води — 319 абонентів; за перший робочий тиждень грудня телефоном спілкувалися з 121 споживачем щодо сплати заборгованості (надавали роз’яснення стосовно оплати, розподілу обсягів послуг в багатоквартирних будинках, укладення договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами).
Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки - у 4 абонентів. Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення — 4 споживачі. Доставлено рахунків на оплату споживачам у термін до 10.12.2022 року – 26385. Прийняято на аабонентський облік лічильників води – 2од.
За робочий тиждень по особистим зверненням надані роз’яснення - 19 споживачам, надана відповідь на письмові звернення особисто - 2 споживачам щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку).
Встановлена кількість антимагнітних стрічок -2603 од.(від серпня 2022року).
👨🔧Крім того продовжуємо працювати з юридичними особами щодо стовідсоткової своєчасної оплати заборгованості та контролюємо оплати.
👨👩Для того, щоб ми могли продовжувати роботу, нам необхідні кошти на купівлю матеріалів, пального, реагентів тощо. Шановні споживачі, ми розраховуємо на ваші оплати, бо вони є єдиним джерелом надходження коштів водоканалу. Звертаємося до всім мешканців і дуже просимо робити оплати за спожиту воду, звичайно, якщо сім’я має фінансову спроможність.
Нагадуємо, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за послугу з водовідведення.
⚡Загроза обстрілів наших південних регіонів залишається, тому під час повітряної тривоги всі відвідувачі мають пройти у найближче безпечне укриття і перебувати там до того моменту, як повітряну тривогу буде відмінено (проспект Миру,30 — виставковий зал).
💖Після закінчення повітряної тривоги прийом абонентів продовжиться.
Кожного дня страждає від обстрілів критична інфраструктура країни, але ми витримаємо, бо ми разом!
Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦