Огляд новин служби водозбуту, станом на 26.01.2023р.
ОГЛЯД НОВИН на 26.01.2023р.💙
Вітаємо, друзі!
Водоканал працює в сталому режимі, забезпечує мешканців Чорноморської громади цілодобово послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Бригади слюсарів аварійно-відновлювальних робіт працюють по змінам, як і фахівці дільниці водопровід, дільниці з обслуговування каналізаційних мереж, очисних споруд (слюсарі, інженери, оператори), енергетики. Морозна погода, пронизливий вітер,в будь-якій ситуації наші бригади працюють цілодобово.
Графік роботи фахівців, за адресою проспект Миру, 41-а (адмінбудівля):
☝️з понеділка по четвер від 8:00 до 17-00,
☝️п’ятниця з 8:00 до 15:00
☝️обідня перерва з 12:00 до 13:00,
☝️вихідні дні - субота та неділя.
👷диспетчери водоканалу надають допомогу за номером: (04868) 6-10-29
Задля зручності споживачів діє 👩💼чат-бот в Телеграм: https://t.me/cvk_od_bot
👩💼На сайті підприємства: https://cvk.od.ua/ можна читати новини, створити особистий кабінет, надавати щомісяця показники лічильників, робити оплати за послуги
В терміни з 19.12.2023 по 26.01.2023 рокуслужбою Водозбуту👷виконані роботи, зокрема контролерами абонентських відділів вручені приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 654 споживачам (з деякими спілкувалися особисто); знято контрольних показників лічильників води — в 5900 абонентів; за робочі тижні січня телефоном спілкувалися з 317 споживачами щодо сплати заборгованості (надавали роз’яснення стосовно оплати, та розподілу обсягів послуг в багатоповерхівках, укладення договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами).
Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки – у 42 абонентів. Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення — 37 споживачів. Доставлено рахунків на оплату споживачам в січні – 26445. Прийнято на абонентський облік лічильників води – 14од.
За робочий тиждень по особистим зверненням надані роз’яснення - 158 споживачам, надана відповідь на письмові звернення особисто - 1 споживачу щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку).
Встановлена кількість антимагнітних стрічок -2707 од.(від серпня 2022року).
👨🔧Продовжуємо роботу з юридичними особами щодо стовідсоткової своєчасної оплати заборгованості та контролюємо оплати.
👨👩Шановні споживачі, ми розраховуємо на ваші оплати, бо вони є єдиним джерелом надходження коштів водоканалу. Звертаємося до всім мешканців і дуже просимо робити оплати за спожиту воду, звичайно, якщо сім’я має фінансову спроможність.
Нагадуємо, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за послугу з водовідведення.
Середньодобова подача води мешканцям складає близько 10тис. м³.
Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦