Огляд новин станом на 16.02.2023р. Завжди працюємо для вас!
Вітаємо, друзі! 🙋♀️
🆕Водоканал працює в сталому режимі, забезпечує мешканців Чорноморської громади безперебійно та цілодобово послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
🧑🔧 Бригади слюсарів АВР працюють по змінам, фахівці дільниці водопровід та з обслуговування каналізаційних мереж, фахівці очисних споруд міста (інженери, оператори, лаборанти), енергетики, механіки, водії..
П’ять днів на тиждень працюють абонентські відділи №1(міський), №2(приватний), №3(промисловий)— 👩💼 це наші дівчата, бухгалтера, контролери, інженери.
🌀 Якщо у вас є запитання — ми надамо відповіді!
Щодо водопостачання або аварійних відключень — до Вашої уваги новини в чат-боті в Телеграм-каналі https://t.me/cvk_od_bot , на сайті водоканалу(розділ Новини) https://cvk.od.ua/, на сторінці у фейсбук https://www.facebook.com/profile.php?id=100057377031367.
🌀Щодо якості питної водопровідної 🚰води та артезіанських свердловин (бювети) інформацію оновлюємо на сайті(Сторінка споживача, Якість води) https://cvk.od.ua/page/66. Постійно, відповідно графіку відбір проб водопровідної питної води здійснюємо разом з представниками відокремленого підрозділу на водному транспорті ДУ “Одеський обласний центр контролю профілактики хвороб МОЗ” у визначених контрольних точках водопроводу.
🌀Щодо відсутності води в будинку (багатоповерхівки міста), то ваш перший крок звернутися до балансоутримувача будинку- це ЖЕД чи керуюча компанія. Якщо ж вони не припиняли подачу води, у зв’язку з будь-чим (аварія на внутрішніх мережах, ремонтні роботи), тоді вже зателефонуйте до 👷диспетчера КП “Чорноморськводоканал” — ☎(04868)6-10-29.
Графік роботи фахівців, за адресою проспект Миру, 41-а (адмінбудівля):
☝️з понеділка по четвер від 8:00 до 17-00,
☝️п’ятниця з 8:00 до 15:00
☝️обідня перерва з 12:00 до 13:00,
☝️вихідні дні - субота та неділя.
В терміни з 09.02.2023 по 16.02.2023 року службою Водозбуту 👷 виконані роботи, насамперед контролерами абонентських відділів вручені ✏ приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 94 споживачам (з деякими спілкувалися особисто); знято контрольних показників лічильників води — в 901 абонентів; за цей час ✏телефоном спілкувалися з 220 споживачами щодо сплати заборгованості (роз’яснення стосовно оплати, нарахувань, розподіл обсягів послуг в багатоповерхівках та договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами -2 укладених договори, на суму 36199,10грн).
🌪Доставляли повідомлення споживачам про повірку/заміну лічильників води термін використання яких вже понад 4 роки- 141 споживачу.
✏ Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки – у 29 абонентів. ✏ Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення — 87 споживачів. ✏ Доставлено рахунків на оплату споживачам в січні – 26870. Повторно опломбовано -41 лічильник.
✏За робочий тиждень по особистим зверненням надані роз’яснення - 115 споживачам щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку) та ін.
👨🔧Продовжуємо роботу з юридичними особами щодо стовідсоткової своєчасної оплати заборгованості та контролюємо оплати.
👨👩 Шановні споживачі, ми розраховуємо на ваші оплати, бо вони є єдиним джерелом надходження коштів водоканалу. Звертаємося до всім мешканців і дуже просимо робити оплати за спожиту воду, якщо ви маєте фінансову можливість.
💎 Нагадуємо, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за послугу з водовідведення.
💦 Середньодобова подача води мешканцям складає майже 10тис. м³.
Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦