Змінився власник - переоформлюємо договір!

Як переоформити договір на послуги у разі зміни власника житла?

🏡Якщо в оселі змінився власник, то для переоформлення договору на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення необхідно надати наступні документи до абонентського відділу КП “Чорноморськводоканал” (на паперових носіях або в електронному виді)☝️:

💎заява нового споживача на укладання договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення; 

💎копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру, Витяг про внесення реєстраційного запису до Спадкового реєстру); 

💎копія паспорта (має містити 1 та 2-гу сторінки, а також сторінку, де зазначено місце реєстрації), 

💎копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру нового власника (користувача) житла або його співвласників; 

💎довідка про склад зареєстрованих (сім'ї) у житловому приміщені/будинку осіб (додаток №1), видану Відділом реєстрації обліку осіб виконавчого комітету Чорноморської міської ради (жителі міста) та сільськими адміністраціями;

💎власникам приватного будинку необхідно надати копію технічного паспорту на об’єкт нерухомості (титульна сторінка і план земельної ділянки). 

Отримати консультацію можна за номерами телефонів:

Надати документи для оформлення можна на електронну адресу підприємства [email protected], [email protected]